Vans lanceert de veelzijdige UltraRange

Vans Ultrarange

Vans brengt op 1 augustus wereldwijd een nieuw model op de markt onder de naam UltraRange. De innovatieve schoen is een mijlpaal in de ontwerpgeschiedenis van het Californische bedrijf.  Comfort, stevigheid en functionaliteit worden gecombineerd met tijdloos design.

Functionele feedback van professionele sporters over een product is altijd belangrijk geweest voor Vans. Tijdens het ontwerpproces van de UltraRange hebben ze daarom onder andere de inzichten van pro-surfer Pat Gudauskas meegenomen. Gudauskas reist de hele wereld over op zoek naar de perfecte golf. Het grootste deel van het jaar leeft hij daarom uit zijn koffer. Tijdens zijn reizen doet hij veel inspiratie op en ontdekt hij allerlei nieuwe plekken. Het leek hem het handig als de nieuwe schoen zou passen bij allerlei levensstijlen en dat je er goed mee uit de voeten kunt in verschillende landschappen.

Overal comfortabel

De schoen moet comfortabel zitten in de stad, maar ook op bergpaden en op het strand. En de schoen moet tegen een stootje kunnen, maar tegelijk ook lichtgewicht zijn en demping geven. De Ultrarange heeft het allemaal. Allerlei functionaliteiten zitten verstopt in een moderne schoen die nog steeds de old school looks van Vans heeft.

Innovatie voor de toekomst

De UltraRange heeft een nieuwe zool. Deze samengestelde tussenzool combineert schuimdemping met het rubber van de originele wafelbuitenzool van Vans. Ook zorgt het omgekeerde wafelprofiel voor goede grip en tractie tijdens het lopen. Verder heeft de lage schoen een slank profiel en is het bovenwerk gemaakt van ademend textiel. Daarnaast zorgt de flexibele en naadloze constructie ervoor dat de schoen zit als een sok en dat er minder drukpunten op de voet zijn. Kortom, een mooie en functionele schoen voor iedereen en overal!

De Vans UltraRange is vanaf 1 augustus in meerdere kleuren te verkrijgen.

Vans Ultrarange

Vans Ultrarange

Vans Ultrarange

Vans Ultrarange

Vans Ultrarange

Vans Ultrarange

 

Volg Mixed Grill op social media