Reisguru Ross Borden en zijn favoriete Dockers

Ross Borden draagt Dockers

Ross Borden, oprichter van één van ‘s werelds grootste onafhankelijke reiswebsites Matador Network, is het nieuwste gezicht van de Challengers-campagne van Dockers.

Onder de noemer Always On zoekt Dockers naar creatieve geesten die zaken op geheel eigen wijze aanpakken en daar heel succesvol in zijn. Zo schopt het merk een beetje brutaal tegen de conservatieve regel dat geslaagde zakenmannen in een maatpak naar hun werk gaan.

Modern en tegendraads

Een moderne en tegendraadse ondernemer als Ross Bordon laat zien dat deze tijd kansen biedt voor wie vol passie, creativiteit en werklust zit. Het is hem gelukt om met een klein startkapitaal een netwerk van redacteuren en fotografen op te bouwen. Inmiddels bezoeken 7 miljoen bezoekers per maand zijn website en worden de video’s op YouTube en Facebook ruim 100 miljoen keer bekeken.

Voor de samenwerking met Dockers reisde Ross Borden af naar 3 van zijn favoriete steden: Berlijn, San Francisco en Mexico City. Vanaf die locaties laat hij op relaxte wijze zien hoe hij het ondernemerschap combineert met zijn favoriete bezigheid: reizen.

De broeken die Ross Bordon in de video draagt zijn afkomstig uit de Smart Series van Dockers. Deze broeken zitten vol nieuwe technieken en innovatieve materialen. Bijvoorbeeld de nieuwe Supreme Flex met four-way stretch-technologie die zorgt voor een perfecte pasvorm. Ook als in de broek rent of springt. Ook de klassieke chino’s van Dockers zijn voorzien van nieuwigheden. Zo hebben ze een een flexibele tailleband, verborgen zakken, een zeer comfortabele pasvorm en een stof die duurzaam en stevig is.

Ross Borden draagt Dockers

Ross Borden draagt Dockers

Mexico

Berlijn

bier

Dit artikel is een samenwerking tussen Mixed Grill en Dockers

Volg Mixed Grill op social media