Live in Levi’s

#liveinlevis

Modetrends komen en gaan. Soms is het maar lastig bij te houden wat nu in is en wat alweer uit. Gelukkig zijn er altijd kledingstukken waar je naar terug kunt grijpen. Zoals de klassieke jeans.

Als vele decennia is de jeans volop aanwezig in net modebeeld. Je zou zelfs kunnen zeggen dat jeans, denim of spijkerbroeken (hoe je ze maar wilt noemen) tijdloos zijn en boven de mode staan. Iedereen heeft wel een favoriete spijkerbroek. Eentje die je blijkt dragen. Of er nu gaten en scheuren in komen, je blijft de broek dragen, want denim gaat namelijk steeds lekkerder zitten.

Levi’s heeft de campagne Live in Levi’s in het leven geroepen om dit gevoel te benadrukken. Je favoriete jeans zijn veel meer dan een mode-item. Het is iets dat je met heel veel ervaringen met je meedraagt, letterlijk en figuurlijk. Ook wij bij Mixed Grill hebben een lievelingsbroek. Deze is van Levi’s. Bij zowel hoofdredacteur Marco als redacteur Charlotte is de lievelingsbroek een Levi’s. Marco draagt het liefst de 508, dit model zit volgens hem het allerlekkerst. Charlotte gaat het liefst voor de Made & Crafted-lijn van Levi’s, vooral omdat de stoffen van deze broeken zo mooi zijn.

Overal waar we zijn voor Mixed Grill is de kans groot dat we onze favoriete broek dragen. In de campagne Live in Levi’s draait het om plaatsen waar je inspiratie vandaan haalt. Voor de mensen achter Mixed Grill kan die plek overal zijn. We maken de site op elke plek waar onze laptops verbinding met internet kunnen maken. En omdat we schrijven over zeer uiteenlopende onderwerpen halen we ook op de meest gekke, maar ook heel gewone plekken onze inspiratie. De enige beperking van creativiteit zit in je eigen hoofd.

Heb jij ook een favoriet paar Levi’s? Deel deze dan met ons en de rest van de wereld door deze op social media te posten met de hashtag en tag @levis_netherlands en @mixedgrillnl

#liveinlevis

#liveinlevis

#liveinlevis

Volg Mixed Grill op social media