Een lekker korte autoreclame

gewoon kia

Wat zijn nu de factoren die bepalen welke nieuwe auto je koopt? Vaak is dat iets heel kleins en te vergelijken met liefde op het eerste gezicht.

De meeste commercials voor auto’s zitten vol met mooie mensen, prachtige bergwegen of exotische steden. Dat zijn echter niet de plekken waar jij en ik met onze auto dagelijks komen. Kia doet het daarom anders. Ze laten een doorsnee man uit een doorsnee Nederlands dorp aan het woord. Dat is immers de grootste doelgroep voor vrijwel ieder automerk op de Nederlandse markt.

Arie komt uit De Meern is gek op zijn Kia. En hij wil ook graag uitleggen wat het nu precies was dat hem deed besluiten om deze auto te kopen. Dat was een veel simpelere reden dan je zou denken. Op een doodgewone plek, een grijze parkeergarage, legt Arie kort en bondig uit wat deze auto nou zo speciaal voor hem maakt.

Dit artikel is een samenwerking tussen Mixed Grill en Kia.

Volg Mixed Grill op social media