ETQ lanceert campagne zonder opsmuk

ETQ - ICONIC Management

Het Amsterdamse sneakermerk ETQ is een samenwerking aangegaan met ICONIC Management uit Berlijn. Gezamenlijk hebben ze een toffe campagne opgezet die draait om de puurheid van mens en schoen. Er is daarom geen gebruik gemaakt van make-up of fotobewerking.

Als uitgangspunt voor de campagne met ICONIC Management diende de Essence-sneaker, een klassieker uit de collectie van ETQ. Deze stijlvolle en minimalistische schoen vat precies de filosofie van het bedrijf uit Amsterdam samen: opvallen met eenvoud. Bij het ontwerp van de schoen is nauw gekeken naar de balans tussen functionaliteit en esthetiek. Voor opvallende logo’s en versieringen is geen plaats. Bij de Essence-collectie staat puurheid centraal.

Terug naar de essentie

Zeven diverse gezichten van het Duitse modellenbureau Iconic Management werden door ETQ uitgenodigd om het verhaal achter de Essence-collectie over te brengen. De campagne onthult de unieke kenmerken van elk model door onnodige zaken, zoals make-up en Photoshop, weg te laten. Op deze manier wordt het accent gelegd op wat hen in de basis onderscheidt.

De Essence-sneakers zijn, in meerdere kleuren, online verkrijgbaar via www.etq-amsterdam.com en in de ETQ store (Singel 465, Amsterdam).

ETQ - ICONIC Management - Marla

ETQ - ICONIC Management - Tommy

ETQ - ICONIC Management - Krista

ETQ - ICONIC Management - Kevin

ETQ - ICONIC Management - Raina

ETQ - ICONIC Management - William

Volg Mixed Grill op social media