adidas x Barbour, najaar-winter 2014

adidas x Barbour, najaar-winter 2014-2015

adidas heeft samen met het Engelse Barbour de ideale collectie voor het najaar samengesteld. adidas levert het comfort en de sportiviteit en Barbour zorgt voor klasse en weerbestendigheid.

Barbour bestaat al sinds 1894 en is vooral bekend vanwege de kleding voor jagers, wandelaars en ruiters en dan vooral in combinatie met het niet altijd fraaie weer in Groot-Brittannië. Samen met adidas hebben ze een collectie gemaakt die bestaat uit 3 thema’s: Country, Military en Spectator. Bij elkaar thema hoort een jas en een paar schoenen. Deze passen heel goed bij elkaar, maar onderling combineren is natuurlijk ook mogelijk.

Wie de klassieke ontwerpen uit de geschiedenis van beide merken kent ziet dat dit niet een collectie is waar het ene merk zijn logo op een stuk van de ander plaatst. Ieder item draagt kenmerken van zowel adidas als Barbour. De basis is sportief en de toegevoegde elementen zorgen voor toegevoegd draagcomfort. Bij de jassen zie je dat vooral aan de onderdelen die gewaxt zijn, iets wat je veel ziet bij Barbour. Bij de schoenen zijn het vooral de materialen die typisch Barbour zijn zoals wax, leer en de quilt-patronen.

De collectie van adidas en Barbour is onder andere te koop bij 290SQM in Amsterdam of online bij End Clothing.

adidas x Barbour, najaar-winter 2014-2015

adidas x Barbour, najaar-winter 2014-2015

adidas x Barbour, najaar-winter 2014-2015

adidas x Barbour, najaar-winter 2014-2015

adidas x Barbour, najaar-winter 2014-2015

adidas x Barbour, najaar-winter 2014-2015

adidas x Barbour, najaar-winter 2014-2015

adidas x Barbour, najaar-winter 2014-2015

adidas x Barbour, najaar-winter 2014-2015

adidas x Barbour, najaar-winter 2014-2015

adidas x Barbour, najaar-winter 2014-2015

adidas x Barbour, najaar-winter 2014-2015

adidas x Barbour, najaar-winter 2014-2015

adidas x Barbour, najaar-winter 2014-2015

adidas x Barbour, najaar-winter 2014-2015

adidas x Barbour, najaar-winter 2014-2015

Volg Mixed Grill op social media